مشکی پوش ... سه روز قبل از اربعین...بخشی از سر ... شهید مصطفی احمدی روشن.

بیانیه جامعه اسلامی به مناسبت شهادت مهندس مصطفی احمدی روشن:
"بسمالله الرحمن الرحيم
'ان الذين آمنو و الذين هاجروا و جاهدو في سبيل الله اولئك يرجون رحمت الله و الله غفور رحيم'/ سوره بقره، 218
<< بکشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود>>
باز هم دستان سفاک و خونین استکبار،ملت عزیز ایران را داغدار یکی دیگر از سربازان وفادار و افتخارات خود کرد و در اقدامی کور،داغ یکی دیگر از فرزندان خمینی کبیر را بر دل و جان مومنین نهاد ، به این امید که بتواند چرخ عظیم حرکت به سوی افتخار این ملت را متوقف کند.اما غافل از این که فرزندان خمینی کبیر درخت انقلاب اسلامی را با خون پاک خود آبیاری می کنند و این بارهم شاگردان مکتب سیدالشهدا در آستانه ی اربعین سید و سالار شهیدان،در کسوت دانشمندان هسته ای و استادان دانشگاهی با خون خود چهره ی واقعی شیاطین بزرگ و یزید زمان را برداشتند و اقتدار ملت ایران را به رخ جهانیان کشاندند.
کسانی که گروه های تروریستی را ساخته و پشتیبانی کرده و امروز خود را در محاصره ملت های بیدار مسلمان منطقه می بینند، بر اساس اوهام باطل خود سعی می کنند با چنین حرکت هایی زشت و ناجوان مردانه، مانع از الگوگیری مردم بیدار منطقه از جمهوری اسلامی ایران شوند و گمان می کنند با گرفتن عزیزانمان می توانند جلوی جهاد علمی و پیشرفت های چشمگیر دانشمندان جوان و جوانان برومند ایران اسلامی در عبور موفقیت آمیز از مرزهای علوم نوین را بگیرند.اما زهی به خیال باطل؛آمریکا و متحدین غربی و منطقه ایش بدانند که فقط با چنین حرکت هایی ، چهره زشت خود را بیش تر به مردم بیدار جهان نشان می دهند و با ترور چنین شخصیت های اندیشمند ، مسلمانان بیدار شده و بپا خواسته ی جهان اسلام را در راه خود مصمم تر می کنند.
بدون شک شهادت مهندس مصطفی احمدی روشن،اتفاقی بسیار تلخ است ، اما مستکبران جهان بدانند که ما اعضا جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید رجایی به نمایندگی از تمامی دانشجویان اعلام می کنیم که با عشق خدمت به اسلام و انقلاب، راه عزت و اقتدار اسلامی را مصمم تر از گذشته ادامه خواهیم داد.
به امید روزی که آن فرد یگانه عالم،ظهور کند تا در رکاب ایشان،این بیخردان سفاک را از صحنه روزگار محو کنیم.ان شاءلله.
والسلام و علیکم و رحمت الله و برکاته "