بسم الله الرحمن الرحیم
به لطف الهی و عنایت امام عصر (عج)اولین جلسه و نشست صمیمی خواهران دانشجو در دفتر خواهران جامعه اسلامی امروز برگزارشد.
این جلسه که با محوریت ازدواج بود به همراه پرسش و پاسخ، با حضور سرکار خانم عابدین مقدم(مشاور مذهبی از قم)از ساعت 12.30 تا 14برگزار شد.

هرهفته منتظر حضور گرم خواهران عزیز در دفتر جامعه اسلامی واحد خواهران هستیم.
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۳۹۰/۱۲/۰۸ ساعت 22:17 توسط خواهران
|